„Playboy” wprowadza nowy slogan „Entertainment for All”

Magazyn „Playboy” zmienia slogan z "Entertainment for Men" na "Entertainment for All", bo chce dotrzeć do szerszego grona czytelników. Nowe hasło pojawi się na okładce majowo-czerwcowego wydania, które do sprzedaży trafi 24 kwietnia.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

- Treści „Playboya” zawsze były i zawsze będą tworzone z myślą o męskim punkcie widzenia i naszej męskości. Ale prawda jest taka, że ​​marka „Playboy” przemawia teraz do niezwykle zróżnicowanej grupy fanów, w tym w bardzo konkretny sposób do kobiet - powiedział Cooper Hefner, chief creative officer „Playboya”.

Nowy slogan będzie wykorzystywany zarówno na okładce magazynu drukowanego, jak i w serwisie Playboy.com.

Na okładce nowego numeru czasopisma pojawi się Nina Daniele "Playmate of the Year". Po raz pierwszy od wielu lat w serwisie Playboy.com zostanie opublikowana 11-stronicowa sesja zdjęciowa - dokładnie ta sama, która będzie w wydaniu papierowym.

„Migrowanie” treści w internecie jest częścią planu Coopera Hefnera, by "zrezygnować z wkładania dużego wysiłku w magazyn". Już w ub.r. zapowiedział on, że „Playboy” całkowicie przebuduje swoją stronę internetową. Ma to nastąpić w tym roku.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero