PlayWay sprzedaje akcje SimFabric. 75 proc. poniżej kursu giełdowego

Playway znalazł chętnych na kupno 44,96 proc. akcji spółki gamingowej SimFabric. Cena za walor to 2 zł, czyli aż 75 proc. poniżej bieżacego kursu giełdowego.

tw/pap
tw/pap
Udostępnij artykuł:

W piątek Playway poinformował w komunikacie, że zakończył proces budowy księgi popytu i sprzeda 2.810.000 akcji SimFabric, stanowiących 44,96 proc. w kapitale zakładowym spółki. Cena sprzedaży została ustalona na 2 zł za akcję.

Planowany dzień zawarcia transakcji to 17 października br. Playway nie będzie już posiadał akcji SimFabric.

5 października Playway informował, że chce sprzedać do 2,81 mln akcji SimFabric, stanowiących 44,96 proc. w kapitale zakładowym spółki. W piątek na zamknięciu sesji kurs SimFabric wynosił 7,9 zł

SimFabric jest notowany na giełdzie od wiosny 2020 roku. Od początku br. kurs firmy zmalał o 41,6 proc.

W pierwszej połowie br. SimFabric osiągnął wzrost przychodów rok do roku z 4,55 do 4,9 mln zł i zysku netto z 1,14 do 1,98 mln zł. - Oprócz dotychczasowych pięciu filarów: tworzenia gier własnych, portowaniu gier, usługach badawczo-rozwojowych oraz tworzeniu gier mobilnych oraz na gogle wirtualnej rzeczywistości, w tym roku doszedł szósty filar, jakim jest tworzenie gier w modelu Play to Earn w oparciu o technologię blockchain i NFT

grafika

SimFabric to jedna z wielu spółek zależnych Playway. W pierwszej połowie br. przychody grupy kapitałowej Playway zwiększyły się rok do roku z 92,05 do 123,44 mln zł, a zysk netto - z 61,48 do 86,07 mln zł.

Akcje Playway od początku br. staniały o 35,5 proc. Przy kursie 252,50 zł kapitalizacja firmy wynosi 1,67 mld zł

grafika
tw/pap
Autor artykułu:
tw/pap
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"