Płyta Zetki na plusie

Dobre wyniki sprzedaży

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ciągu dwóch tygodni sprzedało się już ponad 10,5 tysiąca płyt "Radio ZET. To co lubisz - Więcej muzyki". Na płycie znalazło się dwadzieścia najchętniej słuchanych przebojów m.in. : In-Grid Tu es foutu, Jeanette Rock my life, Antidotum Kasi Kowalskiej czy Desanchantee Kate Ryan.

Promocji płyty towarzyszą konkursy na antenie Radia ZET. W tym tygodniu ruszyła trzecia część konkursu. Tym razem nagrodą główną jest kolacja z gwiazdą Nutricią McNeal w jej rodzinnym Dallas. W dwóch poprzednich częściach konkursu głównymi nagrodami było zaproszenia na koncert Shakiry w Berlinie oraz samochód Nissan Almera.

Wydanie płyty jest częścią trwającej od nieco ponad dwóch miesięcy kampanii reklamowej pod hasłem "Radio ZET. To co lubisz - Więcej muzyki". Trwająca od początku roku kampania potrwa do końca czerwca. Jej celem jest pokazanie, że Radio ZET gra dużo, dobrze dobranej muzyki.

Na oficjalnej liście sprzedaży ZPAV płyta "Radio ZET. To co lubisz - Więcej muzyki" zajmuje czwartą pozycję.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych