Agencja HYPERmedia zaprojektowała i wykonała serwis internetowy www.podaruj.pl. Jest on uzupełnieniem trwającej już od 4 lat akcji "Podaruj dzieciom słońce", prowadzonej przez Procter & Gamble wraz z fundacją Polsat.
Dzięki nowej witrynie internetowej powstała możliwość interaktywnego edukowania i informowania odbiorców o kampanii "Podaruj dzieciom słońce". Wszyscy internauci odwiedzający stronę znajdą tu m.in. wyczerpujące informacje o historii i dokonaniach akcji oraz o aktualnych wydarzeniach z nią związanych. Dowiedzą się także o produktach firmy Procter & Gamble, które biorą udział w akcji.
5 edycja akcji "Podaruj dzieciom słońce" poświęcona jest nieszczęśliwym wypadkom dzieci w domu. Dlatego też, na stronie znajduje się interaktywny poradnik dla rodziców pt. "Jak uchronić dziecko od wypadku?". Poleca on różne rozwiązania zapobiegające nieszczęśliwym wydarzeniom , które mogą mieć miejsce w domu.
W serwisie internetowym znajdują się również interaktywne gry edukacyjne dla dzieci. Bawiąc się mali internauci zdobywają jednocześnie niezbędną wiedzę jak uniknąć groźnych wypadków i jak zachować się w niebezpiecznych sytuacjach.
"(...) podejścia do mediów technologicznych i do dziennikarstwa." Dziennikarstwa? Serio? To jest tak komiczne, jak clickbait na ich stronie. Serio? Bloger może nazywać się dziennikarzem, a przepisywanie newsów dziennikartswem? Ja wysiadam.
czyli im bardziej masz fikuśnego wąsa, albo pozujesz na postać książkowo-serialową, tym większe szanse na angaż. ekstra
" Wybrałem android.com.pl, bo to miejsce i zespół, w którym widzę odbicie moich własnych fascynacji, mojego podejścia do mediów technologicznych i do dziennikarstwa." To ciekawe, bo akurat branża tech ma bekę z tej strony za clickbaity i niską jakość treści tzw. eksperckich związanych z testami sprzętu. Może Pan Wiedźmin to zmieni. Powodzenia. :)