'Podwójna natura' w kampanii kawy Astra

Pod hasłem "Podwójna natura" rozpoczęła się kampania reklamowa kawyAstra. Akcja obejmuje prasę, radio telewizję i outdoor wWielkopolsce.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania reklamowa kawy AstraNiskodrażniąca opiera się na claimie "Podwójna natura"rozwiniętym w sloganie "Anielsko delikatna, piekielnie dobra" iodzwierciedlonym w kreacji graficznej. Ma to podkreślaćparadoksalny charakter produktu jako zdrowej używki. Jednocześnieprzekaz wspiera wprowadzenie na rynek nowego opakowania typuvacuum.

Akcja jest prowadzona w Wielkopolsce, obejmując prasę ("Naj","Przyjaciółka", "Vita", w "Poradnik Handlowca", "Polska GłosWielkopolski"), radio, lokalną telewizję, outdoor (siatkiwielkoformatowe, billboardy, cityscrolle, citylighty, plakaty,standy, roll-upy, ściany pop) oraz nośniki w autobusach. Kreacjękampanii - zaplanowanej na cały wrzesień - przygotowała agencjaMorski Studio Graficzne, która współpracowała również z PPK Astraprzy zakupie mediów.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?