pointb dla Amervox

Agencja pointb public relations rozpoczęła współpracę z firmą Amervox, oferującą akcesoria samochodowe, kosmetyki, czujniki parkowania, zestawy głośnomówiące oraz inne narzędzia odpowiedzialne za bezpieczeństwo w środkach transportu.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach umowy agencja zajmie się opracowaniem i wdrożeniem strategii komunikacji z wykorzystaniem narzędzi PR tj. media relations oraz social media.

Kontrakt obejmuje również stałe doradztwo wizerunkowe i PR produktowy na rzecz marek przynależnych do Amervox: Parrot, Kemko, Brigade oraz Amertrax.

Umowa została podpisana na rok z możliwością przedłużenia.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych