Pojawił się magazyn miłośników aut japońskich

Spółka RT Media wprowadziła na rynek kwartalnik “Japan Trends” kierowany do miłośników japońskich samochodów. Pierwszy numer pisma ukazał się w czwartek 24 czerwca br.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W tytule, który trafił na rynek w objętości 100 stron, znaleźć można informacje o japońskich markach, ich historii, trendach,  a także aktywności skupionych wokół tych marek społeczności. Oprócz tekstów przygotowanych przez dziennikarzy, magazyn zamieszcza nadesłane przez czytelników relacje i zdjęcia ze spotkań miłośników japońskich aut.

“Japan Trends” ukazał się w nakładzie 15 tys. egz. i cenie 9,95 zł. Kwartalnik nabyć można na stacjach benzynowych i w salonach sieci Empik. Jego redaktorem naczelnym jest Ryszard Turski, założyciel i szef RT Media.

grafika

Pismo “Japan Trends” jest trzecim magazynem dla miłośników marek w portfolio RT Media obok  pism “BMW Trends” i “VW Trends”. Jak informuje nas Turski, spółka pracuje nad powrotem do wydawania tytułów poświęconych Oplowi i Renault, a także nad nowymi magazynami. Kolejne pismo wydane przez RT Media ma pojawić się na rynku jeszcze w tym roku.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?