„Pokaż światu, jak pięknie być sobą” - Heidi Klum w kampanii Astor

Ruszyła kampania reklamowa Perfect Stay Lip Tint - nowego produktu Astor. Akcję, której twarzą jest modelka Heidi Klum, przygotowały firmy Brand Support i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Perfect Stay Lip Tint z udziałem Heidi Klum rozpoczęła się pierwszego dnia wiosny uruchomieniem oficjalnego fanpage’u Astor na Facebook’u oraz startem konkursu pod hasłem „Pokaż światu, jak pięknie być sobą”. Obecnie działania koncentrują się w prasie, internecie i miejscach sprzedaży, a na okres wakacyjny planowane są akcje eventowe i ambienty. Akcja wspiera wprowadzenie produktu do sprzedaży.

grafika

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Brand Support, przy współpracy z Brand Communications, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?