'Poland In 4 Minutes'

Nowy produkt o nazwie 'Poland In 4 Minutes' - wprowadza Agencja informacyjna Interfax Central Europe.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Od 10 października 2006 roku klienci Agencji uzyskają dostęp do syntetycznego porannego biuletynu informacyjnego, poświęconego wydarzeniom gospodarczym i politycznym w Polsce, wzbogaconego o informacje dotyczące innych krajów Europy Środkowej. 

„4 minuty, czyli tyle ile trwa wypicie małej porannej kawy  zużyje menedżer na poranną lekturę tego biuletynu, uzyskując syntetyczny obraz wydarzeń w Polsce, osadzony w kontekście regionu”, powiedział Robert Bogdański, Prezes agencji Interfax Central Europe. „Klienci oczekują od nas nie tylko wyczerpujących raportów tematycznych, ale i skoncentrowanych pigułek informacyjnych – „Poland In 4 Minutes” to odpowiedź na ich oczekiwania.”

W natłoku informacyjnym współczesnego świata poszukiwanie i filtrowanie informacji zabiera więcej czasu niż ich przyswojenie. Serwis należy do kategorii biuletynów „Under 5 minutes”, czyli tzw. informacyjnych pigułek, znajdujących się pomiędzy klasycznymi serwisami agencyjnymi, a skrajnie skrótowymi serwisami na urządzenia mobilne i telefony komórkowe.

wm
Autor artykułu:
wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero