Nowy brand ma być odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe usługi marketingowe powiązane z konkursami konsumenckimi w świecie rzeczywistym i wirtualnym.
"Mamy rozległe doświadczenia w projektowaniu i realizacji konkursów, zarówno typowo konsumenckich, jak i związanych z projektami CSR klientów, dla których pracujemy od niemal 10 lat. Polemaku jest wyspecjalizowaną komórką, która skupia się wyłącznie na tym obszarze marketingowym i komunikacyjnym - od pomysłu do wdrożenia. Oferujemy kreację, wsparcie medialne, dobór partnerów i członków jury, a także obsługę technologiczną konkursów realizowanych online. Zarządzamy bazami danych uczestników oraz całym procesem prawnym i doradczym, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi. Rozwojem brandu Polemaku zajmie się nasz dział new business pod kierownictwem Łukasza Osińskiego" - informuje Sylwia Paneth Malska, prezes Grupy Toolbox.

Polemaku będzie promowane za pośrednictwem platformy społecznościowej Facebook.
Polemaku to trzeci projekt Grupy Toolbox, obok agencji PR Toolbox Creative Communications oraz działu ToolboxPharma, świadczącego usługi komunikacyjne dla podmiotów farmaceutycznych i szeroko rozumianego rynku ochrony zdrowia.
Skąd się biorą przy drogach kubeczki, butelki, słomki i całe to śmietnisko? Spora ich część bierze się właśnie z takich drive through. Janusz spożyje zakupione bez wysiadania danie, a śmieci przecież nie będzie wiecznie trzymał w samochodzie,.
Zacznij pracować w domu z Google! To zdecydowanie najlepsza robota, jaką miałem. W zeszłym miesiącu 0trzymałem moją pierwszą wypłatę 29852 $ za pracę przez 3 godziny dziennie i możesz łatwo zarobić 243 $ za godzinę ... Możesz to sprawdzić tutaj ... .......... ➤➤➤ ➤➤➤➤ ➤➤➤ www.CashPay40.Com
Dla kierowców z niepełnosprawnością to może być ułatwienie. Dla innych nie wiem. Tyle się mówi że nadwaga, że mało ruchu.