Polemaku - nowa marka Grupy Toolbox

Grupa Toolbox wprowadziła na rynek nową markę – Polemaku.

km
km
Udostępnij artykuł:

Nowy brand ma być odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe usługi marketingowe powiązane z konkursami konsumenckimi w świecie rzeczywistym i wirtualnym.

"Mamy rozległe doświadczenia w projektowaniu i realizacji konkursów, zarówno typowo konsumenckich, jak i związanych z projektami CSR klientów, dla których pracujemy od niemal 10 lat. Polemaku jest wyspecjalizowaną komórką, która skupia się wyłącznie na tym obszarze marketingowym i komunikacyjnym - od pomysłu do wdrożenia. Oferujemy kreację, wsparcie medialne, dobór partnerów i członków jury, a także obsługę technologiczną konkursów realizowanych online. Zarządzamy bazami danych uczestników oraz całym procesem prawnym i doradczym, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi. Rozwojem brandu Polemaku zajmie się nasz dział new business pod kierownictwem Łukasza Osińskiego" - informuje Sylwia Paneth Malska, prezes Grupy Toolbox.

Polemaku będzie promowane za pośrednictwem platformy społecznościowej Facebook.

Polemaku to trzeci projekt Grupy Toolbox, obok agencji PR Toolbox Creative Communications oraz działu ToolboxPharma, świadczącego usługi komunikacyjne dla podmiotów farmaceutycznych i szeroko rozumianego rynku ochrony zdrowia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day