Polkomtel wybrał Clear Channel

Kampania Polkomtela na nośnikach Clear Channel

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na nośnikach reklamowych w centrach biznesu, firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland realizuje dwumiesięczną kampanie dla Polkomtela. Kampania rozpoczęła się na początku sierpnia br. i potrwa do końca września br. W kampanii wykorzystano 200 powierzchni standów reklamowych Clear Channel Poland zlokalizowanych w 35 największych centrach biznesowych, w 9 największych  miastach Polski.Promocja, zachęcająca do skorzystania z usługi Plus dla biznesu, będzie miała dwie odsłony. Po 6 września br. planowana jest wymiana ekspozycji.   Proponowana przez Clear Channel reklama w centrach biznesu to idealne rozwiązanie dla reklamodawców szukających skutecznych sposobów dotarcia do specyficznej grupy docelowej jaką stanową ludzie aktywni zawodowo, w szczególności kadra menedżerska. Są to osoby, które charakteryzuje większa mobliność i mniejsza ekspozycja na media elektroniczne, w szczególności telewizję.

- Do osób aktywnych zawodowo najłatwiej trafić umieszczając reklamę w miejscu ich pracy. Takie rozwiązanie gwarantuje reklamodawcy pewny kontakt odbiorcy z reklamą i wysoką efektywność wykorzystania budżetu reklamowego. - mówi Anna Nowakowska-Godun, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.

Do tej pory z sieci w centrach biznesu skorzystali m.in. TP S.A., Red Bull, Eurobank,   LG, Samsung, Nissan i Hewlet Packard

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?