Polsat: Gala KSW z 3,72 mln widzów, werdykt Pudzianowski - Thompson z 4,63 mln

Transmisję z 17. Konfrontacji Sztuk Walki obejrzało w Polsacie i Polsacie Sport średnio 3,72 mln osób. Kulminacyjny moment - ogłoszenie wyniku walki Mariusza Pudzianowskiego i Jamesa Thomsona - śledziło 4,63 mln widzów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, transmisja z 17. Konfrontacji Sztuk Walki była chętniej oglądana niż filmy i programy rozrywkowe emitowane w tym samym czasie przez TVP 1, TVP 2 i TVN. Galę KSW w Polsacie śledziło średnio 3,14 mln widzów, podczas gdy filmy w TVP 1 - 1,54 mln, „The Voice of Poland” i film w TVP 2 - 1,57 mln, a „Mam talent” i film w TVN - 2,4 mln widzów. Średnia oglądalność gali w Polsacie to 23,81 proc. w grupie wszystkich widzów i 28,24 proc. w grupie 16-49.

Z kolei transmisja w Polsacie i Polsacie Sport zanotowała łącznie 3,72 mln widzów, co przełożyło się na 28,24 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 33,2 proc. w grupie 16-49. Największym zainteresowaniem cieszyły się dwie walki: Mariusza Pudzianowskiego z Jamesem Thompsonem oraz Mameda Khalidova z Jesse Taylorem. W kulminacyjnym momencie ogłoszenia wyniku tego pierwszego starcia (o godz. 23.22) Polsat i Polsat Sport oglądało w sumie 4,63 mln widzów.

Konfrontację Sztuk Walki śledzili w obu kanałach przede wszystkim mieszkańcy wsi i osoby z podstawowym lub średnim wykształceniem.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?