Polsat liderem, na papierze VIVA wyprzedziła TVP 2

Liderem wpływów reklamowych w lipcu 2009 r. była telewizja Polsat.Stacja zarobiła cennikowo 137 mln złotych, drugie miejsce przypadłoTVN. Wśród stacji tematycznych na pierwszym miejscu znalazła sięVIVA Polska. Najwięcej na reklamę wydały Procter and Gamble,Unilever, Polkomtel i Danone.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Wpływy z reklam Polsatu w lipcu br. wyniosły137 mln zł i były o 12,6 proc. wyższe niż w analogicznym okresiezeszłego roku - pokazują przygotowane dlaWirtualnemedia.pl dane TNS OBOP,które powstały na podstawie oficjalnych cenników i nie obejmująrabatów.

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się telewizjaTVN, która zanotowała przychody reklamowe napoziomie 101 mln zł (o 8 proc. mniej niż w 2008 roku).

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 zkwotą 80 mln zł, czyli o 20 proc. wyższą niż rok wcześniej.Natomiast TVP 2 - dopiero piąta w rankingu - odnotowała wzrostwpływów z reklam o  1 proc. do poziomu 38 mln zł.

Czwartą lokatę zajęła stacja VIVA Polska, którabyła jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychodywyniosły 38,4 mln zł i były o 157 proc. wyższe niż rok temu.

Procter and Gamble utrzymał pozycjęlideraNajwięcej na reklamę w telewizji wydały wlipcu 2009 r. firmy Procter and Gamble, Unilever, Polkomtel iDanone.

Wszystkie dane mają charakter cennikowy. Nie uwzględniająudzielanych rabatów.

* w 2009 roku stacja "Polsat Cafe" nie jest jużmonitorowana

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?