Polsat: rynek reklamy w tym roku spadnie o 6-7 proc., my stracimy mniej

Telewizja Polsat szacuje, że w całym 2012 roku rynek reklamy telewizyjnej spadnie o 6-7 proc. względem ub.r. Sama spółka ma zanotować jednak niższy spadek przychodów reklamowych od średniej rynkowej.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Jeśli chodzi o Telewizję Polsat to w ujęciu rocznym na pewno będziemy zachowywać się lepiej niż rynek, a w IV kw. przynajmniej zgodnie z rynkiem. Uważamy, że w tym roku rynek reklamy TV spadnie o 6-7 proc. co by wskazywało, że w IV kwartale będzie to minus 8 proc. - powiedział na konferencji Maciej Stec, członek zarządu Telewizji Polsat. W sierpniu br. spółka szacowała, że całoroczny spadek rynku telewizyjnego będzie mniejszy i wyniesie od 4 do 6 proc. (więcej na ten temat).

Według szacunków domu mediowego Starlink, wydatki na reklamę i sponsoring w telewizji w III kwartale 2012 roku wyniosły 695,5 mln zł i spadły rok do roku o 6,2 proc., a w pierwszych dziewięciu miesiącach 2012 roku wyniosły 2,6 mld zł, czyli zmalały o 5,5 proc. Natomiast wpływy reklamowe Polsatu spadły w tych okresach odpowiednio o 5,4 proc. i 2,6 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych