Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych sponsorem Polskiego Związku Zapaśniczego

Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych podpisała umowę sponsorską z Polskim Związkiem Zapaśniczym. W ramach porozumienia firma będzie m.in. sponsorem tytularnym utworzonej niedawno Krajowej Ligi Zapaśniczej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Na mocy umowy PWPW została sponsorem strategicznym Polskiego Związku Zapaśniczego. Współpraca ma dotyczyć m.in. popularyzacji zapasów wśród dzieci i młodzieży. Ponadto firma będzie sponsorem tytularnym rozgrywek ligowych, które będą teraz funkcjonować pod nazwą PWPW Krajowa Liga Zapaśnicza.

Umowę podpisano na rok. Nie podano, ile PWPW przekaże Polskiemu Związkowi Zapaśniczemu.

- Wspierając projekt sportowy, PWPW wychodzi naprzeciw dobrym praktykom w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa. Zaangażowanie firmy w sport, który niesie ze sobą możliwość promocji marki zarówno w kraju jak i za granicą (mistrzostwa świata i Europy), stanowi nowy kierunek promocji marki - uzasadnia firma w komunikacie prasowym. - PWPW jest instytucją zaufania publicznego, a wsparcie inicjatyw sportowych takich jak zapaśnictwo, wolnych od agresywnych zachowań i niejasnej rywalizacji, wpisuje się w promowaną przez PWPW zasadę fair play, zarówno w biznesie, jak i w rywalizacji sportowej - dodaje.

Patronat nad rozgrywkami organizowanymi przez Polski Związek Zapaśniczy mają m.in. Telewizja Polska, minister sportu i turystyki oraz władze samorządowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?