Polskie agencje PR nominowane do SABRE Awards

Polskie agencje PR zostały nominowanych w konkursie SABRE Awards. Pięć firm z naszego kraju walczy w kategorii regionalnej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Większość z nominacji otrzymanych przez polskie agencje public relations w tegorocznej edycji konkursu SABRE Awards nastąpiło w kategorii obejmującej region Morza Bałtyckiego. I tak Ciszewski Financial Communications znalazła się w finale za kampanię „Nasze długi” dla firmy Kruk, Euro RSCG Sensors razem z władzami Sieradza – za Sieradz Open Hair Festival, Fleishman-Hillard wspólnie z Diners Club Poland – za Talent Club, Partner of Promotion i agencja reklamowa Martis – za kampanię „Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada” dla Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii, a On Board PR i agencja reklamowa San Markos – za akcję „Kumpel z przeszłości. 1944 Live”. Zresztą w tej kategorii – obejmującej oprócz Polski Rosję, Litwę, Łotwę i Estonię – nominowane są jedynie wymienione powyżej firmy.

Ponadto dwie nominacje otrzymała agencja Ciszewski Public Relations: w kategorii zarządzania kryzysowego za kampanię „Hoop Colędawanie” i w kategorii PR produktowego za akcję „24 czerwca Polskim Dniem Przytulania”. Obie kampanie zrealizowano dla Hoop Polska.

Ogółem najwięcej nominacji do SABRE Awards – jedenaście – zdobyła niezależna szwedzka agencja Prime. Po dziewięć szans na tę nagrodę mają sieciowe agencje Edelman, Fleishman-Hillard i Ketchum Pleon. Wszystkich zwycięzców poznamy 26 maja podczas uroczystej gali w Londynie.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?