„Pomnik szefa idioty” reklamuje nowy sezon „The Office PL” Canal+

Trwa kampania reklamowa serialu „The Office PL”, którego trzeci sezon ruszył niedawno w Canal+. W ramach promocji trwają działania na LinkedIn, a w Warszawie odsłonięto pomnik „szefa idioty”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Pomnik szefa idioty” reklamuje nowy sezon „The Office PL” Canal+

Do posągu odsłoniętego w warszawskiej Fabryce Norblina pozował Michał Holc (grany przez Piotra Polaka), prezes siedleckiego producenta wody mineralnej Kropliczanka. Pomnik do 21 listopada można oglądać w warszawskiej Fabryce Norblina.

- Kiedy Canal+ przyszedł do mnie z tym pomysłem, pomyślałem – ODLOT! Kto nie chciałby mieć własnego pomnika i to jeszcze za życia? Później zrobiło się gorzej, bo okazało się, że to pomnik symbolizujący szefa idiotę. Symbolizujący kwintesencję roli, jaką gram w THE OFFICE PL od trzech sezonów. CEO Kropliczanki to skuteczny, inteligentny, odważny, kreatywny, empatyczny, kulturalny, wspierający, przystojny, wytrwały, wizjonerski, spontaniczny biznesmen. Tzn. taki jest tylko w swoich oczach. W rzeczywistości jest antytezą wszystkiego, co wymieniłem - mówi Piotr Polak, grający rolę Michała "szefa idioty" Holca.

Za realizację pomnika odpowiada dział kreacji Canal+. Twórcami pomysłu są Miłosz Jacyna i Wojciech Augustyniak, były i obecny head of social engagement w Canal+ Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/recenzja-trzeci-sezon-serial-canal-the-office-pl-darek-wasiak-michal-holc-kropliczanka ##

Serial Canal+ reklamowany na LinkedIn

Kampania na LinkedIn ma na celu promocję nowych odcinków serialu i zaangażowanie wszystkich pracowników biurowych w interakcję ze światem Kropliczanki. W tym roku osią komunikacji stał się powołany do życia przez Michała Holca, serialowego CEO Kropliczanki, konkurs jego imienia „Alpaki Biznesu”. W ramach aktywacji, Michał Holc poszukuje ludzi tworzących pozytywną atmosferę w swoim miejscu pracy, doceniając ich wyjątkowymi nagrodami – w tym personalizowanymi gratulacjami od niego. Humorystyczna kampania jest sposobem na przeniesienie serialowych wątków do biznesowego świata LinkedIna.  

Za koncept kreatywny kampanii i budowanie zaangażowania na LinkedIn odpowiada agencja Havas Play, należąca do Havas Media Network.

„The Office PL” w Canal+

W trzecim sezonie „The Office PL” za kamerę powraca Maciej Bochniak, natomiast za scenariusz odpowiadają niezmiennie Łukasz Sychowicz, Jakub Rużyłło, Mateusz Zimnowodzki i Mateusz Płocha. W głównych rolach ponownie zobaczymy Piotra Polaka, Vanessę Aleksander, Adama Woronowicza, Kornelię Strzelecką i Rafała Kowalskiego, a także nowe twarze – Mateusza Króla i Małgorzatę Gorol.

Serial realizowany jest przy współpracy z BBC Studios oraz w koprodukcji z Comedy Central Polska. Producentkami ze strony Canal+ Polska są Beata Ryczkowska i Agnieszka Nejman, natomiast producentem zewnętrznym jest Jake Vision DGA Studio, producentką kreatywną Dorota Kośmicka, a producentem wykonawczym Jan Kępiński.    

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?