Ponad 100 tys. zł kosztuje najdroższa reklama w Polsacie

Biuro reklamy Polsat Media podało ceny reklam na maj. Najdroższy spot kosztuje 108 tys. zł i będzie emitowany w trakcie trzeciego dnia Polsat Hit Festiwalu.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Ponad 100 tys. zł kosztuje najdroższa reklama w Polsacie

Na 108 tys. zł netto (bez rabatów, dla spotu 30-sek.) wyceniono reklamę w blokach reklamowych przy transmisji z Sopockiego Hitu Kabaretowego 25 maja. Przy poprzednich dniach Polsat Hit Festiwalu reklamy kosztują maksymalnie 79,9 tys. zł. 

28 maja z kolei Polsat będzie transmitować piłkarski finał Ligi Konferencji Europy - tu za reklamę trzeba zapłacić 62,7 tys. zł. Dziesięć dni wcześniej widzowie stacji obejrzą Final Four Mecz - cena spotu przy nim wynosi 86,8 tys. zł. 

Stawka za reklamę przy “Wydarzeniach” wynosi 45,3 tys. zł w niedziele i 61 tys. zł w dni powszednie. Za spot przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 45,1 tys. zł dla emisji w niezielne wieczory i 49,4 tys. zł w dni robocze. Z kolei spoty przy prognozie pogody wyceniono odpowiednio na 49,2 tys. zł 48 tys. zł. 

Marketerzy zainteresowani reklamą przy show "Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami" muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 90,1 tys. zł, a przy “Must be the music” - 69,9 tys. zł. 

Za spot przy “Nasz nowy dom” trzeba zapłacić 61,8 tys. zł, przy serialu “Pierwsza miłość” - 61,6 tys. zł, a przy serialu “Przyjaciółki” - 43,6 tys. zł. 

Reklama w sobotnim pasie kabaretowym kosztuje 46,8 tys. zł, a w poniedziałkowym paśmie Mega Hit - 55,7 tys. zł. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"