Ponad 4 mld juanów przychodu z reklamy online w Chinach

Dostawcy usług w zakresie internetowej reklamy na rynku chińskimwygenerowali w III kwartale bieżącego roku łączny przychód rzędu4,159 miliarda juanów (609 mln USD).

km
km
Udostępnij artykuł:

Oznacza to wzrost o 9,7 proc. w porównaniu z wcześniejszymitrzema miesiącami oraz o 24,0 proc. wobec analogicznego okresu rokuubiegłego - wynika z danych firmy badawczej AnalysysInternational.

Największymi segmentami chińskiego rynku reklamy online były wIII kwartale reklamy w internetowych wyszukiwarkach i banery, któreprzyniosły odpowiednio 2,003 i 1,266 miliarda juanów przychodu.

Z kolei z innych rodzajów reklam przychód wyniósł w omawianymokresie 0,889 miliarda juanów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię