Ponad 6,5 mln widzów debaty Komorowski - Kaczyński

Niedzielną debatę prezydencką Bronisława Komorowskiego i Jarosława Kaczyńskiego, która transmitowana była w TVP 1, TVP Info, TVP Polonia, TVN 24 oraz Polsat News obejrzało średnio 6,6 mln widzów. Kto oglądał program w TVP 1, a kto w TVN 24?

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Spośród stacji emitujących debatę (trwała od 20.00 do 21.05) największą widownię zgromadziła publiczna Jedynka, gdzie program śledziło 4,79 mln widzów, co dało tej antenie 34,97 proc. udziału w rynku – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugie miejsce zajął kanał TVN 24 z oglądalnością na poziomie 880 tys. widzów i 6,43-proc. udziałem w rynku. Dalej uplasowały się: TVP Info (650 tys. widzów), TVP Polonia (145 tys.) oraz Polsat News (95 tys.). Stacje transmitujące debatę miały łącznie ok. 47,9 proc. udziału w rynku. 

Debata na antenie TVP 1 była najchętniej oglądanym programem w Polsce w swoim paśmie emisji. Na drugim miejscu znalazła się w tym czasie TVP 2 z widownią wynoszącą 1,98 mln osób, transmitująca mecz 1/8 finału MŚ w piłce nożnej pomiędzy Argentyną a Meksykiem. Trzecia była TVN (“Uwaga!”, “Dirty Dancing”; 1,52 mln), a czwarty - Polsat (mecz siatkówki, “CSI: Kryminalne Zagadki Miami”; 1,2 mln). 

Dane telemetryczne pokazują, że zarówno w TVP 1 jak i w TVN 24, debatę śledziły przede wszystkim kobiety oraz ludzie starsi.  Jedynka przyciągnęła głównie widzów ze wsi i małych miast, zaś stacja informacyjna TVN-u - zdecydowanie miejskich. Widać też, że to na TVN 24 chętniej niż na TVP 1 debatę oglądali ludzie z wykształceniem średnim i wyższym. 

Kolejna debata pomiędzy Komorowskim a Kaczyńskim ma odbyć się w środę 30 czerwca br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"