Powiedz "Tak" Tchibo

Pierwsza kampania zrealizowana przez firmę Tchibo w internecie

matteo
matteo
Udostępnij artykuł:

Tchibo zorganizowała konkurs pod hasłem "Powiedziałam Tak". Wspiera on promocję kaw Tchibo Exclusive i Tchibo Exclusive Mild, które trwają od początku roku. Aby wziąć udział w konkursie należy przysłać opis własnych zaręczyn. Autorki trzech najciekawszych tekstów w nagrodę polecą ze swoimi ukochanymi na weekend do Paryża. Ponadto, te pary, które jeszcze nie stanęły na ślubnym kobiercu otrzymają zapas kawy na weselne przyjęcie. O konkursie można dowiedzieć się z pism dla kobiet - Marie Claire, VIVA!, Elle i Pani oraz z internetu. Dział PR, wspólnie z agencją Supermedia, przygotował także kampanię internetową z wykorzystaniem toplayerów. Jej zadaniem jest informować o konkursie. W kampanii wykorzystane będą adresowane do kobiet podstrony najpopularniejszych polskich portali - gazeta.pl, onet.pl oraz wp.pl.

Jest to pierwsza kampania zrealizowana przez firmę Tchibo w internecie.

Konkurs ma na celu budowanie wizerunku Tchibo Exclusive oraz wsparcie działań marketingowych.

matteo
Autor artykułu:
matteo
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny