Powstaje nowy konkurs reklamowy

Nowy konkurs kreatywnego Klubu Twórców Reklamy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na środowym spotkaniu Komitetu Organizacyjnego Konkursu Kreatywnego Klubu Twórców Reklamy ustalono wstępny kalendarz nowego konkursu reklamowego.

Konkurs odbędzie się w kwietniu 2004 r., tak więc deadlinem na przysyłanie prac - zgłoszeń na konkurs, będzie koniec marca. (ostateczne daty konkursu, terminu nadsyłania prac, obrad jury itp. zostaną podane do końca styczniu 2004r.).

Postanowiono, iż formuła konkursu będzie obejmowała: prasę, radio, telewizję, Internet oraz design. Przewidziana jest też nowa, jeszcze nienazwana kategoria - nagrodę w tej kategorii jury złożone z dziennikarzy, będzie przyznawało za najlepszą kreatywnie, z punktu widzenia mediów, reklamę.

Aby w konkursie mogli wziąć udział przedstawiciele całego środowiska, Komitet zdecydował o przyznawaniu małym agencjom ulg we wnoszonych opłatach zgłoszeniowych. Ulga będzie przyznawana przez Komitet na podstawie złożonego przez agencje pisma. Również zgłoszenia do design i internetu - będą miały opłaty niższe, niż pozostałe zgłoszenia.

Do 07.01.2004r. - daty kolejnego spotkania Komitetu, zostaną zakończone prace przygotowawcze powierzone poszczególnym członkom. I tak miedzy innymi: Darek Zatorski, Leo Burnet; Tomasz Lachowski, Destinition design; i Wojciech Mierowski , BNA; - regulamin konkursu i doprecyzowanie kategorii, Katarzyna Batogowska, Grey i Przemek Bogdanowicz, G7; - brief kreatywny na logo KTR i kampanię reklamowo - promocyjną konkursu, Iwo Zaniewski, PZL- koncepcja Gali.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?