PR przeciw chorobie Alzheimera

Szwajcarski koncern farmaceutyczny Novartis wybrał agencję Ogilvy PR Worldwide do realizacji działań public relations, zakrojonych na globalną skalę

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nawiązanie współpracy jest efektem wprowadzenia przez koncern nowej metody leczenia choroby Alzheimera - Exelon. Do głównych zadań Ogilvy PR będzie należało budowanie świadomości społeczeństwa o zagrożeniu chorobą i współpraca z mediami.

Andrew Pearce, Dyrektor Działu Łączności w Ogilvy PR będzie nadzorował prace w Londynie, a wyniki działań przesyłane będą do Bettiny Maunz - dyrektora Działu PR w Szwajcarii.

Równocześnie w Stanach Zjednoczonych podobne działania poprowadzi siostrzana agencja Ogilvy PR - Feinstein Kean. Jej głównym zadaniem będzie utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy Novartis w Ameryce Północnej.

Stowarzyszenie Choroby Alzheimera oszacowało, że w Wielkiej Brytanii, ponad 750 000 ludzi cierpi na demencję starczą.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?