PR przeciw chorobie Alzheimera

Szwajcarski koncern farmaceutyczny Novartis wybrał agencję Ogilvy PR Worldwide do realizacji działań public relations, zakrojonych na globalną skalę

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nawiązanie współpracy jest efektem wprowadzenia przez koncern nowej metody leczenia choroby Alzheimera - Exelon. Do głównych zadań Ogilvy PR będzie należało budowanie świadomości społeczeństwa o zagrożeniu chorobą i współpraca z mediami.

Andrew Pearce, Dyrektor Działu Łączności w Ogilvy PR będzie nadzorował prace w Londynie, a wyniki działań przesyłane będą do Bettiny Maunz - dyrektora Działu PR w Szwajcarii.

Równocześnie w Stanach Zjednoczonych podobne działania poprowadzi siostrzana agencja Ogilvy PR - Feinstein Kean. Jej głównym zadaniem będzie utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy Novartis w Ameryce Północnej.

Stowarzyszenie Choroby Alzheimera oszacowało, że w Wielkiej Brytanii, ponad 750 000 ludzi cierpi na demencję starczą.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?