PR time dla teamu rajdowego TTC

Agencja public relations PR time relacjonuje udział zespołu Toyota Terratrek Competition w tegorocznym Rajdzie Dakar w Argentynie i Chile.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy specjaliści PR time odpowiedzialni są za relacjonowanie wyścigu w Ameryce Południowej, kontakty z mediami oraz prowadzenie biura prasowego i strony internetowej Toyoty Terratrek Competition.

Za realizację działań z ramienia wrocławskiej agencji odpowiada Jerzy Piątek.

Wsparcie wizerunkowe dla polskich rajdowców podczas tego największego maratonu offroadowego na świecie to kolejny wspólny projekt agencji i TTC.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Andrzej Poczobut wyróżniony Nagrodą im. Sacharowa. Za obronę wolności słowa

Andrzej Poczobut wyróżniony Nagrodą im. Sacharowa. Za obronę wolności słowa

Serwisy o telekomunikacji łączą siły. Właściciele wymienili się udziałami

Serwisy o telekomunikacji łączą siły. Właściciele wymienili się udziałami

OpenAI pokazał Atlasa. Przeglądarka z ChatGPT zagrozi Google Chrome?

OpenAI pokazał Atlasa. Przeglądarka z ChatGPT zagrozi Google Chrome?

Po wyjściu z Polski dalej bez zysku. Na Viaplay ubyło subskrybentów

Po wyjściu z Polski dalej bez zysku. Na Viaplay ubyło subskrybentów

Joanna Miziołek dołącza do "Dziennika Gazety Prawnej"

Joanna Miziołek dołącza do "Dziennika Gazety Prawnej"

Będzie drugi sezon polskiego hitu Netfliksa. Ruszają zdjęcia

Będzie drugi sezon polskiego hitu Netfliksa. Ruszają zdjęcia