PR time dla teamu rajdowego TTC

Agencja public relations PR time relacjonuje udział zespołu Toyota Terratrek Competition w tegorocznym Rajdzie Dakar w Argentynie i Chile.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy specjaliści PR time odpowiedzialni są za relacjonowanie wyścigu w Ameryce Południowej, kontakty z mediami oraz prowadzenie biura prasowego i strony internetowej Toyoty Terratrek Competition.

Za realizację działań z ramienia wrocławskiej agencji odpowiada Jerzy Piątek.

Wsparcie wizerunkowe dla polskich rajdowców podczas tego największego maratonu offroadowego na świecie to kolejny wspólny projekt agencji i TTC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"