Praktiker uruchamia program lojalnościowy Klub Praktiker

Praktiker Polska wprowadził dla swoich klientów program lojalnościowy pod nazwą Klub Praktiker.

km
km
Udostępnij artykuł:

Członkiem klubu może zostać każdy klient i otrzymać Kartę Srebrną, a po spełnieniu określonych warunków stać się właścicielem Karty Złotej, uprawniającej do zakupów ze stałym rabatem. Na klubowiczów czekają również specjalne oferty cenowe i promocje.

Obecnie działania promujące program prowadzone są głównie na terenie marketów Praktiker (poprzez materiały POS) oraz w gazetce promocyjnej dystrybuowanej zarówno na terenie marketów Praktiker jak i w prasie. Klienci mogą też znaleźć dodatkowe informacje na stronie internetowej www.praktiker.pl oraz na stronie klubu: www.klub-praktiker.pl.

Program skierowany jest zarówno do klientów indywidualnych (tj. osób budujących dom lub wykańczających mieszkanie, a także ogrodników i majsterkowiczów), jak i korporacyjnych (m.in. wykonawców, firm remontowo-budowlanych, architektów).

Dla swoich klubowiczów sieć wprowadziła dwie bezpłatne karty lojalnościowe - srebrną i złotą.

grafika

Karta Srebrna przeznaczona jest dla nowych uczestników programu. Uprawnia ona do korzystania z ofert specjalnych (np. wybrane produkty w specjalnych cenach tylko dla posiadaczy kart, akcje rabatowe). Podczas robienia zakupów na karcie rejestrowane są wydane sumy pieniężne, a kwota każdego zakupu jest liczona do osiągnięcia pułapu 20 tys. zł brutto przez ostatnie 12 miesięcy. Przekroczenie tej kwoty w czasie krótszym niż rok gwarantuje otrzymanie Karty Złotej.

Karta Złota przyznawana jest klientom, którzy w danym roku dokonali zakupów powyżej kwoty 20 tys. zł brutto. Dzięki niej klienci będą mogli korzystać z takich samych przywilejów co posiadacze Karty Srebrnej, a dodatkowo otrzymają 10-proc. zniżkę na asortyment sklepu, z wyjątkiem produktów objętych już promocją.

Praktiker zapowiada, że w trakcie rozwoju programu lista korzyści z tytułu członkowstwa w Klubie Praktiker będzie systematycznie poszerzana. Klient o wszystkich ofertach specjalnych będzie informowany drogą mailową, listownie, SMS-em, przez stronę www.praktiker.pl lub za pośrednictwem gazetek promocyjnych i plakatów.

Do zarejestrowania się w klubie wymagane jest wypełnienie formularza dostępnego w marketach Praktiker albo na stronie www.klub-praktiker.pl.  Za kreację materiałów reklamowych (głównie POS) odpowiedzialna jest agencja S4, a za działania PR odpowiada Kuźnia PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami