Praktiker uruchamia program lojalnościowy Klub Praktiker

Praktiker Polska wprowadził dla swoich klientów program lojalnościowy pod nazwą Klub Praktiker.

km
km
Udostępnij artykuł:

Członkiem klubu może zostać każdy klient i otrzymać Kartę Srebrną, a po spełnieniu określonych warunków stać się właścicielem Karty Złotej, uprawniającej do zakupów ze stałym rabatem. Na klubowiczów czekają również specjalne oferty cenowe i promocje.

Obecnie działania promujące program prowadzone są głównie na terenie marketów Praktiker (poprzez materiały POS) oraz w gazetce promocyjnej dystrybuowanej zarówno na terenie marketów Praktiker jak i w prasie. Klienci mogą też znaleźć dodatkowe informacje na stronie internetowej www.praktiker.pl oraz na stronie klubu: www.klub-praktiker.pl.

Program skierowany jest zarówno do klientów indywidualnych (tj. osób budujących dom lub wykańczających mieszkanie, a także ogrodników i majsterkowiczów), jak i korporacyjnych (m.in. wykonawców, firm remontowo-budowlanych, architektów).

Dla swoich klubowiczów sieć wprowadziła dwie bezpłatne karty lojalnościowe - srebrną i złotą.

grafika

Karta Srebrna przeznaczona jest dla nowych uczestników programu. Uprawnia ona do korzystania z ofert specjalnych (np. wybrane produkty w specjalnych cenach tylko dla posiadaczy kart, akcje rabatowe). Podczas robienia zakupów na karcie rejestrowane są wydane sumy pieniężne, a kwota każdego zakupu jest liczona do osiągnięcia pułapu 20 tys. zł brutto przez ostatnie 12 miesięcy. Przekroczenie tej kwoty w czasie krótszym niż rok gwarantuje otrzymanie Karty Złotej.

Karta Złota przyznawana jest klientom, którzy w danym roku dokonali zakupów powyżej kwoty 20 tys. zł brutto. Dzięki niej klienci będą mogli korzystać z takich samych przywilejów co posiadacze Karty Srebrnej, a dodatkowo otrzymają 10-proc. zniżkę na asortyment sklepu, z wyjątkiem produktów objętych już promocją.

Praktiker zapowiada, że w trakcie rozwoju programu lista korzyści z tytułu członkowstwa w Klubie Praktiker będzie systematycznie poszerzana. Klient o wszystkich ofertach specjalnych będzie informowany drogą mailową, listownie, SMS-em, przez stronę www.praktiker.pl lub za pośrednictwem gazetek promocyjnych i plakatów.

Do zarejestrowania się w klubie wymagane jest wypełnienie formularza dostępnego w marketach Praktiker albo na stronie www.klub-praktiker.pl.  Za kreację materiałów reklamowych (głównie POS) odpowiedzialna jest agencja S4, a za działania PR odpowiada Kuźnia PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"