"Prawda czy fałsz?" - RMF FM

Finał kontrowersyjnego konkursu RMF FM

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W piątek 22 listopada na antenie Radia RMF FM odbędzie się wielki finał konkursu "Prawda czy fałsz?" Towarzyszył on słuchaczom przez ostatnie trzy miesiące. Tego dnia pojawi się tylko jedna, ale wyjątkowa edycja konkursu. Odpowiadając na pytanie, które padnie w ciągu dnia będzie można wygrać 10 tysięcy złotych.

Dzień wcześniej, w czwartek RMF FM wyemituje najzabawniejsze limeryki, prezentowane codziennie przez Jerzego Stuhra podczas trwania konkursu.

Akcja antenowa wraz z konkursem dla słuchaczy pod hasłem "Prawda czy Fałsz?" towarzyszyła jesiennej kampanii reklamowej Radia RMF FM. Wyjątkowym elementem tej kampanii była całkowicie nowa wersja utworu "Śpiewać każdy może", tym razem pod tytułem "Rządzić każdy może".

Codziennie pomiędzy godziną 9:00 a 15:00 Jerzy Stuhr czytał dowcipne limeryki, stanowiące ilustrację oraz podpowiedź do zadanego pytania: "Prawda czy Fałsz ?" Każdy ze słuchaczy Radia RMF FM mógł sprawdzić Fakty wysyłając SMS pod numer 7271 i wygrać 2000 złotych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych