Prawie 100 milionów Amerykanów odwiedziło YouTube w październiku

Amerykańscy internauci obejrzeli w październiku ponad 13,5 miliardaklipów wideo online. To aż o 45 procent więcej w porównaniu zanalogicznym okresem roku ubiegłego.

km
km
Udostępnij artykuł:

Najwięcej klipów (5,37 miliarda) zostało obejrzanych na stronachnależących do Google, z czego ponad 98 procent stanowiły materiaływ serwisie YouTube - wynika z danych firmy badawczej comScore.Serwis ten odwiedziło 99,5 miliona amerykańskich użytkowników.

Za Google znalazły się strony należące do: Fox Interactive Media(519,9 miliona obejrzanych klipów), Yahoo (363,4 mln), ViacomDigital (305,3 mln), Microsoftu (286,5 mln), Hulu (235,1 mln),Turner Network (228 mln), Disney Online (126,6 mln), AOL (122,6mln) oraz ESPN (104,7 mln).

Każdy ze 147,3 miliona amerykańskich internautów oglądających wpaździerniku wideo w sieci, stanowiących 77 procent tamtejszejpopulacji online, przeznaczył średnio 274 minuty na oglądanieklipów. Statystyczny użytkownik obejrzał 92 filmiki, a każdy z nichtrwał średnio 3 minuty.

źródło: comScore

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?