Prezentacja multimedialna firmy Keymile

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

NG Interactive wykonało prezentacje promującą nową markę firmy Keymile w Polsce.

Firma Keymile powstała z połączenia firm o kilkudziesięcioletniej tradycji - Datentechnik i Ascom Transmission, stając się czołowym dostawcą urządzeń dostępowych na europejskim rynku telekomunikacyjnym.

Główny nacisk w prezentacji położono na zwiększenie świadomości nowej marki. Prezentacja rozpoczyna się dynamicznym intro. Za pomocą ciekawych animacji przedstawiona jest dotychczasowa historia firm Datentechnik i Ascom Transmission, ich połączenie oraz obszary działań firmy pod nową nazwą - Keymile.

Stworzone zostały dwie wersje prezentacji. Jedna wyświetlana podczas XIV Targów Łączności INTERTELECOM 2003 w Łodzi, druga rozprowadzana na płytach CD.

Obydwie wersje prezentacji składają się z części informacyjnej i części dla inżynierów obsługujących urządzenia Keymile, dostępnej za podaniem hasła. Część informacyjna przedstawia historię firmy i ofertę. Dla wzmocnienia wizerunku nowej marki prezentacja została wzbogacona o gadżety multimedialne w postaci tapet i wygaszacza. Dynamikę i nowoczesność prezentacji podkreśla specjalnie skomponowana muzyka oraz charakterystyczny głos lektora.

Cały projekt został przygotowany w trzy tygodnie od podpisania umowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę