Primoloko dla 3PM

3 PM dołączyło do grona klientów agencji Primoloko

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Głównym zadaniem Primoloko jest wsparcie wprowadzenia na rynek firmy 3PM i zbudowanie pozytywnych relacji z mediami. Primoloko jest również odpowiedzialne za zorganizowanie eventu dla 3PM, będącego jednym z elementów kampanii promocyjnej towarzyszącej wejściu 3PM na rynek 28 października br.

Kampania promocyjna towarzysząca wejściu 3PM na rynek obejmie reklamę na billboardach, eventy, konkursy i inne niestandardowe formy promocji.

Założycielami 3PM są Irmina Gauza oraz Piotr Mikołajczak, mający wcześniej doświadczenie w pracy w tradycyjnych wytwórniach fonograficznych (Sony Music i Pomaton EMI). Irmina Gauza, dyrektor generalny 3PM, powiedziała: "Jesteśmy wytwórnią muzyczną nowej generacji – wiążąc się z naszymi partnerami staramy się zwracać uwagę na to, by Nasi partnerzy byli również tzw. „młodymi markami z przyszłością””– stad nasza współpraca z agencją Primoloko.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"