Primoloko i Po Prostu PR pracują dla EMC

Primoloko oraz Po Prostu PRpowierzono kreowanie wizerunku wchodzącej na rynek marki GOVENA firmy EMC z Torunia.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Podpisana umowa dotyczy kompleksowej obsługi public relations marki. Obie firmy są odpowiedzialne są za kreowanie pozytywnego wizerunku GOVENA w ogólnopolskich mediach dekoracji wnętrz, kobiecych, lifestylowych, branżowych, a także w prasie lokalnej. Priorytetowym zadaniem agencji będzie stworzenie polityki informacyjnej marki w celu zbudowania i pielęgnowania dobrych relacji z dziennikarzami.

Działania media relations zapoczątkuje konferencja prasowa w formie wieczornego eventu z atrakcjami, która odbędzie się 16. marca w Warszawie.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"