Problemy brytyjskiego rynku e-commerce

Brytyjscy konsumenci są coraz bardziej niezadowoleni z zakupówrobionych w sieci.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania YouGov, przeprowadzonego na zlecenie firmy RightNowTechnologies, wynika, że 19 procent Brytyjczyków kupujących online,zrezygnowało z zakupu na danej stronie, gdyż nie mogli na niejznaleźć określonych informacji na temat produktu albo nie moglizadać pytania - informuje na swojej stronie internetowejeMarketer.

Badani mieli też problemy ze znalezieniem na stronach sklepówinternetowych informacji na temat kosztów wysyłki i czasudostarczenia danego produktu. Takie trudności skłoniły kolejne 16procent respondentów do zrezygnowania z zakupu.

Według RightNow, aby wykorzystać szybki rozwój rynku e-commerce,firmy na nim działające powinny być odpowiednio zorganizowane iprzede wszystkim nastawione na konsumenta. A to oznacza, że musząklientowi dostarczyć we właściwym miejscu i we właściwym czasietakich informacji, które skłonią go do zakupu.

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny