Problemy brytyjskiego rynku e-commerce

Brytyjscy konsumenci są coraz bardziej niezadowoleni z zakupówrobionych w sieci.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania YouGov, przeprowadzonego na zlecenie firmy RightNowTechnologies, wynika, że 19 procent Brytyjczyków kupujących online,zrezygnowało z zakupu na danej stronie, gdyż nie mogli na niejznaleźć określonych informacji na temat produktu albo nie moglizadać pytania - informuje na swojej stronie internetowejeMarketer.

Badani mieli też problemy ze znalezieniem na stronach sklepówinternetowych informacji na temat kosztów wysyłki i czasudostarczenia danego produktu. Takie trudności skłoniły kolejne 16procent respondentów do zrezygnowania z zakupu.

Według RightNow, aby wykorzystać szybki rozwój rynku e-commerce,firmy na nim działające powinny być odpowiednio zorganizowane iprzede wszystkim nastawione na konsumenta. A to oznacza, że musząklientowi dostarczyć we właściwym miejscu i we właściwym czasietakich informacji, które skłonią go do zakupu.

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"