Program Miles & More z mBankiem i MultiBankiem

BRE Banku wchodzi na rynek z pierwszym produktem po ogłoszeniu strategii „jednego banku”. Wprowadzając do oferty dwa rodzaje kart kredytowych z programem lojalnościowym Miles & More - podstawową i prestiżową.

km
km
Udostępnij artykuł:

BRE Bank chce w ten sposób dać sygnał, że po połączeniu, zamożne osoby nadal stanowić będą istotną grupę klientów. Obecnie mBank i MultiBank obsługują blisko pół miliona takich osób (15 proc. ogółu klientów). Jednocześnie bank chce podkreślić swoją koncentrację na klientach transakcyjnych.

Współpraca z mBankiem i MultiBankiem ma być nowym otwarciem dla programu Miles & More, którego gospodarzem na terenie Polski jest PLL LOT. "W ciągu najbliższych trzech lat chcemy zwiększyć liczbę kart kredytowych w programie Miles & More w Polsce do 100 tys." - stwierdził Dariusz Solski, dyrektor departamentu produktów kredytowych w mBanku i MultiBanku.

mBank i MultiBank wprowadzają dwa rodzaje kart: prestiżową MasterCard Miles & More Premium (limit na karcie: od 10 do 200 tys. zł, przelicznik mil: 3 PLN = 1 mila, mile powitalne od banku (dla każdej nowej karty): 6 tys. mil, oprocentowanie: 19%) oraz podstawową MasterCard Miles & More (limit na karcie: od 3 do 100 tys. zł, przelicznik mil: 5 PLN = 1 mila, mile powitalne od banku: 4 tys. mil, oprocentowanie: 21%).

grafika

Obie karty wydawane są m.in. w ramach uproszczonej procedury on-line (dostępnej zarówno dla obecnych, jak i nowych klientów). Cały proces od złożenia wniosku do akceptacji umowy o kartę odbywa się przez internet.

Więcej informacji na temat karty kredytowej Miles & More dostępnej w ofercie mBanku i MultiBanku można znaleźć tutaj i tutaj.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"