Program „Tak czy nie” w ipli

Platforma ipla dołączyła do swojej oferty w pakiecie News codzienny program „Tak czy nie”, nadawany na antenie Polsat News.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Program „Tak czy nie” w ipli
Agnieszka Gozdyra, fot. polsat

„Tak czy nie” w ipla jest dostępny dla posiadaczy pakietu News, Mini i Max. Archiwalne odcinki można obejrzeć od 8 września br. włącznie.

Program pojawił się w ramówce informacyjnej stacji Polsatu w kwietniu ub.r. (więcej na ten temat), jednak do tej pory ipla nie włączyła magazynu do swojej oferty. Odcinki „Tak czy nie” były nagrywane przez widzów i udostępniane na YouTube.

Formuła programu zakłada, że prowadzący stawia zaproszonym gościom pytanie związane z wydarzeniami ostatnich dni, a ci odpowiadają na nie. Gospodarzami „Tak czy nie” są obecnie Agnieszka Gozdyra i Wojciech Szeląg.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w okresie od kwietnia do połowy lipca br. „Tak czy nie” oglądało średnio 137 tys. widzów (zobacz dane).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agnieszka-gozdyra-jerry-springer-nie-jest-dla-mnie-wzorem ##

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background
Komentarze (0)
Http
6 lat temu

Wygląda sympatycznie, ale nieszczególnie długo wytrwał na dowolnym ze stanowisk. Trochę dziwne.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji