Projekt PR: rebranding i współpraca ze studiem Engram

Agencja Projekt PR wprowadziła nową identyfikację wizualną, którą przygotowało studio brandingowe Engram. Jednocześnie firma rozpoczęła z nim współpracę strategiczną.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Po dwóch latach działalności postanowiliśmy odświeżyć wizerunek naszej agencji poprzez ujednolicenie i usystematyzowanie wszelkich aspektów mających wpływ na jej obraz w świadomości klientów - uzasadnia Marta Szadowiak, współwłaścicielka Projekt PR. Nowa identyfikacja firmy ma podkreślać takie jej cechy jak radość z pracy, kreatywność i niebanalność, a z drugiej strony - solidność i doświadczenie. Wszystkie elementy tego wizerunku - logotyp, serwis internetowy, materiały firmowe - zaprojektowało dla Projektu PR studio brandingowe Engram.

Po realizacji tego projektu firmy zdecydowały, że będą ze sobą współpracować strategicznie, oferując swoim klientom rozszerzone usługi. I tak w ofercie Projektu PR pojawi się przeprowadzanie audytów wizerunkowych, opracowywanie strategii marek i kompleksowe tworzenia identyfikacji wizualnej, czym zajmuje się Engram. Natomiast Engram będzie mógł zaproponować klientom świadczone przez Projekt PR usługi z zakresu public relations i komunikacji w social media.

Projektu PR i Engram będą wspólnie uczestniczyć w wybranych przetargach i realizować złożone projekty. Ponadto zamierzają razem przygotowywać raporty tematyczne i prowadzić działania szkoleniowe. Współpraca jest zaplanowana długofalowo.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa