Prudential rozszerza kampanię „Młodzi bogowie i poważne zachorowania” o nowe formaty

Prudential wprowadza nowe formaty reklamowe do trwającej od lipca kampanii „Młodzi bogowie i poważne zachorowania”. Za realizację akcji odpowiadają agencje Publicis i SMG Starcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Trwająca od 3 lipca kampania została rozszerzona o animacje wyświetlane w ponad 150 placówkach medycznych w całej Polsce oraz dwa 15-sekundowe spoty.

Animacje – w dwóch wersjach, dla pań i panów, zwracają uwagę na finansowy wymiar choroby i  mają zachęcić do refleksji i skorzystania z odpowiedniego ubezpieczenia. Do końca września wyświetlane będą na ponad 350 ekranach w 150 placówkach medycznych prywatnych sieci Medicover, Luxmed, CM Damiana, CMP, Polmed. Pojawią się również w wybranych placówkach publicznej służby zdrowia, a także w drogeriach, aptekach i szpitalach, w ramach sieci Health TV.

Od 1 sierpnia w telewizji i internecie emitowane są nowe, 15-sekundowe spoty. Ich głównym bohaterem jest kot młodego boga – głosem aktora Pawła Królikowskiego w żartobliwy sposób zachęca do refleksji nad ubezpieczeniem na wypadek poważnego zachorowania. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, za produkcję odpowiada OTO Film.

Za przygotowanie kampanii odpowiada Publicis Worldwide Polska. Zakup i planowanie mediów powierzono SMG Starcom.

Pierwsza odsłona kampanii Prudentiala „Młodzi bogowie i poważne zachorowania” ruszyła na początku lipca i obejmowała 30-sekundowe spoty telewizyjne, działania w internecie, prasie, radiu i placówkach medycznych.

Od maja tego roku obsługą reklamową Prudentiala zajmuje się Publicis, poprzednio dla firmy pracowała agencja BBDO.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?