Pianie z zachwytu reklamuje przeciery pomidorowe Łowicz (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa przecieru pomidorowego Łowicz, produkowanego przez Maspex Wadowice. Przygotowały ją agencje Brasil i Starcom.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Pianie z zachwytu reklamuje przeciery pomidorowe Łowicz (wideo)

Najnowsza kampania reklamowa przecieru pomidorowego Łowicz ma podkreślać najwyższą jakość produktu oraz to, że jest gęsty, intensywnie czerwony i wartościowy w codziennej diecie – nie zawiera dodatku soli i jest źródłem potasu.

Spot zwraca również uwagę, że produkt ma wszechstronne zastosowanie – nie tylko do klasycznej zupy pomidorowej, ale też innych potraw. Kampania obejmuje działania w telewizji i internecie.

Emisję spotu reklamowego przecieru poprzedziła kampania sponsoringowa innego pomidorowego produktu z oferty marki Łowicz - koncentratu pomidorowego 190g.  Plansze sponsorskie dla tego produktu pojawiały się przed i po emisji popularnych seriali w telewizjach Polsat i TVN. W komunikacji podkreślona została klasa łowickiego koncentratu.

Za kreację reklam odpowiada agencja Brasil, media do niej zaplanował i kupił dom mediowy Starcom (Publicis Media).

We wcześniejszym okresie Maspex wspierał inne produkty z oferty marki Łowicz, m.in. Czekodżemy oraz sosy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami