Przybywa internautów

747 milionów ludzi na całym świecie w wieku 15 lat i więcej korzystało z internetu w styczniu tego roku.

AFP - km
AFP - km
Udostępnij artykuł:

To o 10 procent więcej niż rok wcześniej – wynika z danych firmy badawczej comScore Networks.

Wśród czołowych 15 krajów największy wzrost w tym okresie zanotowano w Indiach, Rosji i Chinach, odpowiednio o 33, 21 i 29 procent. Chiny obecnie są drugą największą internetową populacją, z 86,8 miliona użytkowników. To jednak sporo mniej niż według oficjalnych chińskich statystyk, mówiących o 137 milionach internautów. Liderem są Stany Zjednoczone, które zanotowały dwuprocentowy wzrost do poziomu 153,4 miliona korzystających z sieci.

Biorąc pod uwagę całkowitą liczbę internautów, po USA i Chinach są kolejno Japonia, Niemcy, Wielka Brytania, Korea Południowa, Francja, Indie, Kanada i Włochy.

Firma comScore zmierzyła również średnią liczbę godzin spędzanych w sieci, przypadającą w poszczególnych krajach na jednego internautę. Na liście prowadzi Kanada, gdzie średni użytkownik spędził w styczniu tego roku 39,6 godziny online. W pierwszej piątce znalazły się także Izrael, Korea Południowa, USA i Wielka Brytania.

AFP - km
Autor artykułu:
AFP - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?