Przychody grupy Redan wzrosły do 141,4 mln zł w I półroczu 2010 r.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży, osiągnięte przez spółkę odzieżową Redan wyniosły 141,4 mln zł w I półroczu 2010 i były wyższe o 3% w skali roku.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Sieć dyskontowa Textilmarket odnotowała wzrost sprzedaży o 18%, do poziomu 75,1 mln zł. Na krajowym rynku modowym odnotowano spadek sprzedaży o niecałe 4% do poziomu 58,8 mln zł. Natomiast sprzedaż rynku modowego zagranicą zwiększyła się o ponad 4% i wyniosła 4,8 mln zł" - czytamy w komunikacie.

Redan poinformował, że poziom marży handlowej (przychody ze sprzedaży towarów pomniejszone o koszt sprzedanych towarów) grupy kapitałowej wzrósł 8% w porównaniu do tego samego okresu roku poprzedniego. Grupa odnotowała wzrost marży zarówno na rynku dyskontowym, jak i modowym (odpowiednio o 21% i 7%)

"Pomiędzy końcem I półrocza 2009 i 2010 r. powierzchnia sieci sklepów dyskontowych zwiększyła się o 22%, a sklepów działających na rynku modowym w Polsce o 1%. Sprzedaż w sklepach porównywalnych (tzn. takich, które działały w poszczególnych miesiącach zarówno w bieżącym jak i poprzednim roku) w sektorze dyskontowym wzrosła o 4%, a w sektorze modowym odnotowano nieznaczny, 1-proc. spadek" - czytamy dalej.

Spółka Redan miała 1,57 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2010 roku wobec 14,51 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 67,39 mln zł wobec 62,03 mln zł rok wcześniej. (ISB)  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?