„Przyjaciółka” liderem wśród dwutygodników poradnikowych, „Naj” o 202 proc. do góry

W kwietniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla pań była „Przyjaciółka”. Największy spadek w rankingu zanotowała „Tina”, z kolei wzrost odnotował tylko magazyn „Naj”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w kwietniu 2013 roku wyniosła 354 510 egz. i w porównaniu do kwietnia 2012 roku była niższa o 19,61 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 23,06 proc. do 284 699 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 193 222 egz., po spadku o 20,39 proc.

Czwarte miejsce zajął odświeżony w lipcu ub.r. dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był miesięcznikiem (wtedy jego wydawcą była spółka G+J Polska). W kwietniu 2013 roku sprzedawał się on średnio w liczbie 176 979 egz. W stosunku do analogicznego miesiąca rok wcześniej jego wynik wzrósł aż o 201,74 proc. Był to jednocześnie jedyny wzrost w zestawieniu.

W kwietniu 2013 roku w porównaniu do marca 2013 roku wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla pań zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Pani Domu” - było to 18,03 proc.

* - dane miesięcznika „Naj Magazyn”

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję