'Psst! Just dla WARKI'

Psst! Charakterystyczny dźwięk otwierania butelki "kapslem o kapsel" oraz towarzyszący temu gest jest nową ikoną marki Warka.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jest to jednocześnie motyw przewodni kampanii reklamowej przygotowanej przez Just.

Warka, to najlepsze piwo na spotkania z kumplami. Nowe spoty Warki osadzone są więc we współczesnych realiach "męskiego świata". Dźwięk i gest otwierania butelki piwa pojawia się w codziennych sytuacjach, w sposób naturalny towarzysząc męskim spotkaniom podczas oglądania transmisji z meczu, odpoczynku przy grillu czy na rybach. Spoty "Mecz", "Ryby" oraz "Grill" są emitowane w głównych stacjach telewizyjnych. Dopełnieniem kampanii telewizyjnej będzie szereg akcji eventowych Warka Fest rozgrywających się przez całe lato, w całej Polsce - czytamy w komunikacie prasowym.

Media do kampanii zakupił dom mediowy Zenith Media. Just obsługuje budżet Warki od marca 2005 roku, po wygranym przetargu.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny