Public Dialog bez 5 proc. przychodów i z większą stratą

Agencja PR-owa Public Dialog w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 5 proc. do 3,59 mln zł, a jej strata netto pogłębiła się z 25,3 do 75,5 tys. zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Koszty operacyjne Public Dialog zmalały w ub.r. o 6,9 proc. do 3,54 mln zł, głównie w efekcie spadku kosztów usług obcych z 3,17 do 2,85 mln zł.

Z kolei wydatki na wynagrodzenia zwiększyły się z 405,3 do 476,7 tys. zł, na ubezpieczenia społeczne - z 21,5 do 25,2 tys. zł, a pozostałe koszty rodzajowe - z 71,6 do 107 tys. zł. Na koniec ub.r. firma miała dwójkę pracowników etatowych.

Wynik sprzedażowy agencji poszedł w górę z 21,6 tys. zł straty do 51,9 tys. zł zysku. Natomiast jej inne wyniki rentowności obciążył wzrost pozostałych kosztów operacyjnych z 2 do 111,9 tys. zł.

W konsekwencji strata operacyjna pogłębiła się z 20,7 do 56,6 tys. zł, a strata netto - z 25,3 do 75,5 tys. zł.

Po 50 proc. udziałów agencji mają jej prezes Paweł Bylicki i wiceprezes Karolina Borkowska-Bylicka.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2021 r., a poprzedni - 2020 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?