Publicis Groupe łączy sieci SapientNitro i Razorfish, prezesem Alan Herrick

Koncern marketingowy Publicis Groupe ogłosił fuzję swoich dwóch sieci reklamowych SapientNitro i Razorfish. W wyniku połączenia powstanie nowa globalna firma SapientRazorfish, która ma umocnić pozycję grupy na świecie w zakresie usług marketingu cyfrowego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Jak podaje Publicis Groupe, nowo utworzona sieć ma lepiej i skuteczniej wykorzystywać w obsłudze klientów doświadczenie i możliwości technologiczne obu firm. Łącznie zatrudnia ponad 10 tys. osób na całym świecie.

SapientRazorfish będzie częścią Publicis.Sapient, jednostki w skład której wchodzi też Sapient Consulting i i DigitasLBi. Funkcjonująca w ramach Publicis komórka Rosetta dedykowana do obsługi biznesu Samsunga będzie nadal działać bez zmian.

- Tworząc SapientRazorfish wdrażamy bardziej zintegrowaną strukturę zarządzania, łącząc w jednej komórce nasze najlepsze zasoby cyfrowe i technologie - powiedział nowo mianowany prezes Alan Herrick.

Przedstawiciele Publicis Groupe wyjaśniają, że fuzja SapientNitro z Razorfish jest zgodna z filozofią firmy „Power of One', która opiera się na konsolidacji usług w jednym miejscu, będącej odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy chcą obniżyć koszty marketingowe. Liczą też, że fuzja ta sprawi, że cały holding będzie lepiej przygotowany do szybko zmieniających się trendów i oczekiwań klientów w zakresie marketingu cyfrowego.

Alan Herrick, który dotychczas był prezesem i CEO Publicis.Sapient, został prezesem SapientRazorfish. Z kolei Shannon Denton, dotychczas pełniąca rolę global CEO Razorfish została dyrektorem ds strategii nowo utworzonej jednostki.

Alan Wexler i Chip Register, ostatnio CEO SapientNitro i Sapient Consulting zostali wspólnie szefami Publicis.Sapient. Obaj będą kierować tą jednostką także w Ameryce Północnej. Natomiast Nigel Vaz, ostatnio global chief strategy officer pokieruje firmą na rynkach europejskich i azjatyckich.

- SapientRazorfish to potężny nowy podmiot na rynku, który w unikalny sposób łączy strategię Customer Experience, omnichannel commerce i technologie, dzięki czemu powstaje nowy rodzaj partnera cyfrowej transformacji - przekonuje Maurice Levy, CEO i prezes Publicis Groupe.

Komentarze (0)
Holender
2 lata temu

Jak to tak? Niemieckie łapy dotykają polskich instrybutorów?

Kaczogród2023
2 lata temu

Podobno nową nazwą będzie jednak Verteilerausfall.

Piękny widok
2 lata temu

Ależ Niemców musi boleć że uzależniają się od Polskiego koncernu który przejmuje ich rynek 😁

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Netflix pokazał teaser piątego sezonu "Emily w Paryżu". Kiedy premiera?

Netflix pokazał teaser piątego sezonu "Emily w Paryżu". Kiedy premiera?

SEC Newgate CEE odpowiedzialna za komunikację Aktywnej Szkoły

SEC Newgate CEE odpowiedzialna za komunikację Aktywnej Szkoły

Fundacja Jim z kampanią przeciwko przemocy wśród uczniów

Fundacja Jim z kampanią przeciwko przemocy wśród uczniów

Giełda kryptowalut sponsorem PKOl. Medaliści dostaną tokeny

Giełda kryptowalut sponsorem PKOl. Medaliści dostaną tokeny

Zarządzanie subskrypcjami z wykorzystaniem AI: Projekt Patronite AI -
Materiał reklamowy

Zarządzanie subskrypcjami z wykorzystaniem AI: Projekt Patronite AI -

Andrzej Poczobut wyróżniony Nagrodą im. Sacharowa. Za obronę wolności słowa

Andrzej Poczobut wyróżniony Nagrodą im. Sacharowa. Za obronę wolności słowa