Publicis Groupe będzie szkolić w Polsce pracowników z AI

Publicis Groupe Polska, do której należą takie agencje, jak Leo Burnett, Starcom, Zenith i Saatchi &Saatchi, wprowadza dla całej organizacji nowy program szkoleniowy, który ma służyć pogłębianiu i aktualizowaniu wiedzy z obszaru generatywnej sztucznej inteligencji. Program AI Ready obejmuje obowiązkowe i rekomendowane szkolenia oraz spotkania dla wszystkich pracowników.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Publicis Groupe będzie szkolić w Polsce pracowników z AI
Publicis szkoli ludzi z AI

Szkolenia obowiązkowe mają pomóc pracownikom w korzystaniu z narzędzi genAI w sposób etyczny, zgodny z prawem, bezpieczny i odpowiedzialny dla biznesu klientów i Publicis Groupe. Rekomendowane szkolenia fakultatywne mają na celu pogłębianie wiedzy na temat dostępnych w grupie narzędzi AI oraz rozwijanie umiejętności wykorzystywania ich w pracy na projektach wewnętrznych i dla klientów, a także dzielenie się najlepszymi praktykami. 

Szkolenia zostały podzielone na dziewięć obszarów: promptowanie, praca z danymi, praca strategiczna, praca kreatywna, zarządzanie projektami, produktywność, media i marketing, pisanie maili, narzędzia AI. W ramach AI Ready przewidziana jest też seria wewnętrznych spotkań AMA (Ask me Anything) ze specjalistami grupy, między innymi na temat kwestii prawnych i case studies.

- W ubiegłym roku, jako pierwsi w branży komunikacyjnej, wprowadziliśmy własny Kodeks genAI. Już wtedy rozpoczęliśmy intensywną pracę nad programem AI Ready, rozwijając jednocześnie kolejne narzędzia podnoszące jeszcze bardziej efektywność, poziom automatyzacji i przede wszystkim jakość naszej pracy, dzięki technologii. W ostatnich miesiącach obserwujemy skokowy wzrost liczby projektów z wykorzystaniem genAI, realizowanych zarówno dla klientów, jak i wewnętrznie. Stale podnosimy więc wiedzę w całej organizacji, zapewniając wszystkim ekspertom dostęp do imponującego pakietu szkoleń, dzięki którym poruszamy się w świecie technologii napędzanych AI w sposób pewny i bezpieczny - mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, Ukrainie i krajach bałtyckich.

Szkolenia dostępne są dla wszystkich osób pracujących w Publicis Groupe w Polsce, za pośrednictwem globalnej platformy Marcel. Programem opiekuje się zespół Capability Development wraz z ekspertami poszczególnych obszarów biznesowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję