Publicis Media utrzymuje obsługę Grupy Żywiec, zamiast Spark Foundry zajmie się tym Starcom

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na obsługę mediową produkującej piwo Grupy Żywiec. Poprzednio zajmował się tym Spark Foundry, który tak jak Starcom należy do Publicis Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Publicis Media utrzymuje obsługę Grupy Żywiec, zamiast Spark Foundry zajmie się tym Starcom

Do przetargu zaproszono holdingi marketingowe SMG/Publicis i Dentsu Aegis Network, które w wyniku globalnego przetargu zajmują się obsługą mediową Heineken Group, powiązanej z Grupą Żywiec.

- Lokalny przetarg miał za zadanie sprawdzić konkurencyjność ofert obydwu partnerów zarówno pod względem strategicznym, jak i kosztowym, a także zademonstrować przygotowanie obydwu partnerów do wspierania klienta w obszarze transformacji digitalowej w przyszłości - opisała Grupa Żywiec w komunikacie prasowym przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl. Producent zaznaczył, że o wyborze Starcomu zdecydowała większa atrakcyjność jego oferty pod względem strategicznym i kosztowym.

Obsługą audytorską przetargu zajął się Instytut Audytu Mediowego. Nie podano, na jak długo podpisano umowę ze Starcomem.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zakaz-reklamy-piwa-najmocniej-uderzy-we-wplywy-reklamowe-telewizji ##

Grupa Żywiec jest producentem i dystrybutorem takich marek piwa jak m.in. Żywiec, Warka, Desperados, Heineken, Królewskie, Tatra, Specjal i Strong.

W pierwszych pięciu miesiącach br. firma była największym reklamodawcą wśród producentów piwa, jej cennikowe wydatki marketingowe w mediach pozainternetowych wyniosły 92,1 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"