Pysio walczy z cukrem w internecie (wideo)

W internecie trwa kampania reklamowa napoju Pysio, która informujeo braku dodatkowego cukru w tym produkcie. W akcji wykorzystywanyjest animowany spot utrzymany w konwencji bajki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona w internecie kampania reklamowa napoju Pysio obrazowopokazuje, że nie zawiera on dodatku cukru. Akcja jest skierowana dodzieci i ich matek, dlatego wykorzystywany w niej spot nawiązuje dokonwencji bajki. W animowanym filmiku smok symbolizujący markęPysio razem z dziećmi w walce na owoce pokonuje cukrową armię.

Akcja pod hasłem "Każdy Pysio bez wyjątku bez dodatku cukru" od 4marca prowadzona jest w internecie, obejmując serwisy skierowane dokobiet (m.in. kobieta.gazeta.pl, obcasy.pl) i dzieci (m.in.dzieci.wp.pl), komunikatory (m.in. Gadu-Gadu), wyszukiwarki (m.in.Google) oraz mailing.

Kreację kampanii przygotowały agencje Red8 i Venti, natomiastzakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady