Pysio walczy z cukrem w internecie (wideo)

W internecie trwa kampania reklamowa napoju Pysio, która informujeo braku dodatkowego cukru w tym produkcie. W akcji wykorzystywanyjest animowany spot utrzymany w konwencji bajki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona w internecie kampania reklamowa napoju Pysio obrazowopokazuje, że nie zawiera on dodatku cukru. Akcja jest skierowana dodzieci i ich matek, dlatego wykorzystywany w niej spot nawiązuje dokonwencji bajki. W animowanym filmiku smok symbolizujący markęPysio razem z dziećmi w walce na owoce pokonuje cukrową armię.

Akcja pod hasłem "Każdy Pysio bez wyjątku bez dodatku cukru" od 4marca prowadzona jest w internecie, obejmując serwisy skierowane dokobiet (m.in. kobieta.gazeta.pl, obcasy.pl) i dzieci (m.in.dzieci.wp.pl), komunikatory (m.in. Gadu-Gadu), wyszukiwarki (m.in.Google) oraz mailing.

Kreację kampanii przygotowały agencje Red8 i Venti, natomiastzakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki