Życie dziadka i rysunek dziewczynki w kampanii ubezpieczeń PZU Dom (wideo)

Grupa PZU rozpoczęła wizerunkowo-sprzedażową kampanię reklamową oferty ubezpieczeń PZU Dom. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe VML Poland i UM.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Główny spot z kampanii pokazuje życie mężczyzny od niemowlęctwa do momentu, w którym jako starzec sam trzyma na rękach swojego wnuka. Reklama przekonuje, że życie składa się z sukcesów i porażek i warto wziąć je we własne ręce.

Krótszy spot pokazuje dziewczynkę, która w zabawowym domku rysuje dom na kartkę, na którą wylewa się napój ze szklanki. Reklama podkreśla, że ubezpieczenie PZU Dom można kupić na stronie moje.pzu.pl, także za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

 

Kampania jest kontynuacją rozpoczętej dwa miesiące temu akcji promującej oferty PZU Więcej niż Ochrona i PZU Start w Dorosłość.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pzu-wyniki-finansowe-2017-rok ##

Nowe reklamy są utrzymane w konwencji kreatywnej pod hasłem „Życie w Twoich rękach”, którą wprowadzono na początku br. wraz z ogłoszeniem strategii Grupy PZU na najbliższe trzy lata.

 

Działania obejmują telewizję oraz internet.

Kreacją kampanii zajęła się agencja VML Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję