PZU partnerem programu TVP1 „Bądźmy razem w domu”

PZU został partnerem nowego programu TVP1 „Bądźmy razem w domu”, który służy starszym osobom poradami, jak w okresie pandemii zadbać o swoje bezpieczeństwo, a także o dobrą formę fizyczną i psychiczną.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
PZU partnerem programu TVP1 „Bądźmy razem w domu”
Urszula Rogala

Program „Bądźmy razem w domu” skierowany do osób starszych, jest emitowany od wtorku w TVP1 o godzinie 15.35. Można go oglądać od poniedziałku do piątku. W programie telefonicznie biorą też udział sami widzowie. Mają możliwość dzielenia się swoimi doświadczeniami i zadawania pytań ekspertom.

PZU wspiera walkę z koronawirusem

– Idea programu doskonale wpisuje się w działania, które w związku z zagrożeniem koronawirusem podejmujemy już od początku marca. Na sprzęt dla szpitali oraz środki ochrony dla personelu medycznego i innych służb walczących z epidemią przekazaliśmy już pomoc o wartości sięgającej 10 milionów złotych. Zależy nam, żeby bezpieczni byli ci, którzy dbają o nasze zdrowie i bezpieczeństwo. Sami również staramy się zapewniać to bezpieczeństwo naszym klientom. Rozszerzyliśmy liczbę usług, z których mogą korzystać na odległość i przekonujemy klientów, żeby unikali wychodzenia z domów. Zmniejszą w ten sposób ryzyko zarażenia się koronawirusem - mówi prezes PZU Życie Aleksandra Agatowska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koronawirus-infolinia-pzu-jaki-numer ##

PZU od kilku tygodni zachęca w mediach do zdalnego korzystania ze swoich usług. Temu też służy rozpoczęta przed niespełna dwoma tygodniami kampania informacyjna w ogólnopolskich telewizjach, serwisach VOD i mediach społecznościowych.

– Chcemy ją wzmocnić, angażując się we współpracę z programem „Bądźmy razem w domu”. Jego atutem jest udział znanych i lubianych osób: aktorów Teresy Lipowskiej i Tadeusza Chudeckiego oraz bohaterów innych popularnych programów „Sanatorium miłości” i „The Voice Senior”. Dzięki nim łatwiej będzie trafić do Polaków z przekonaniem, jak ważne jest, by w okresie epidemii pozostawali w domach – mówi dyrektor zarządzająca marketingiem i relacjami z klientem Anna Janiczek z PZU.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"