PZU promuje ubezpieczenia NNW dla studentów

PZU zachęca w najnowszej kampanii ubezpieczeń NNW dla studentów do tego, by pomyśleć o ochronie i zabezpieczeniu dorosłych dzieci od następstw nieszczęśliwych wypadków.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
PZU promuje ubezpieczenia NNW dla studentów

Do zakupu ubezpieczeń NNW dla studentów PZU zachęca w kampanii marketingowej. To druga odsłona kampanii produktów z tej kategorii (w pierwszej ubezpieczyciel promował ubezpieczenia dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym). W obydwu odsłonach PZU zwraca się do rodziców.

– Nasza komunikacja wypływa z wniosków, które wyciągnęliśmy z licznych badań zrealizowanych na nasze zlecenie w ostatnim czasie. Wynika z nich jasno, że rodzice, niezależnie od etapu życia dzieci, zawsze w centrum stawiają ich bezpieczeństwo i zdrowie. Jest to ważne także wtedy, gdy dziecko jest już dorosłe i poznaje uroki studenckiego życia. Jednak nie każdy student samodzielnie kupuje sobie ubezpieczenie NNW. Wiążemy to między innymi z kwestią finansową. Niezależność finansową młodzi Polacy zaczynają zdobywać przeważnie dopiero po skończeniu edukacji, po 25. roku życia - tłumaczy Marta Strzyżewska, dyrektor zarządzająca ds. marketingu i zaangażowań społecznych w Grupie PZU.

Przy tworzeniu kreacji PZU, podobnie jak w pierwszej odsłonie kampanii, wykorzystał narzędzia generatywnej sztucznej inteligencji, tworząc zarówno formaty statyczne, jak i animacje.

grafika

Kreacje stworzyły zespoły PZU: Kreacji Marketingowej i Komunikacji Marki. Kampanijne działania obejmują kanał digital. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych