RMF FM liderem słuchalności w grupie komercyjnej 16-49 w I kwartale, Złote Przeboje i SuperNova z największymi wzrostami

Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w grupie komercyjnej 16-49 w pierwszym kwartale br. było RMF FM. Podium uzupełniają Radio ZET i  Eska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w grupie komercyjnej 16-49 w okresie od stycznia do marca 2023 roku wyniósł 32 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 1,8 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Kantar Polska, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie było Radio ZET z udziałem na poziomie 13 proc., po spadku o 0,3 pkt. proc. Podium uzupełnia Eska. Stacja zanotowała wzrost wynoszący 0,2 pkt. proc. do 11,4 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radia-o-poranku-audycje-prowadzacy,7169651458697345a ##

W topowej piątce znalazły się jeszcze: RMF MAXX (5,4 proc. udziału; + 0,1 pkt. proc.) oraz VOX FM (4,1 proc. udziału; bez zmian).

Złote Przeboje i SuperNova liderami wśród wzrostów

Największymi wzrostami pochwalić się mogły ex aequo Złote Przeboje i SuperNova - o 0,4 pkt. Proc. do odpowiednio 2,5 proc. i 1,3 proc.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska