Zmiana nazwy stacji wynika z nowej strategii Eurozetu, która zakłada, że wszystkie rozgłośnie spółki będą nadawały pod marką parasolową Radio ZET. Z początkiem lipca br. Eurozet uruchomił kierowaną do dojrzałych słuchaczy sieć pod nazwą Radio ZET Gold, która zastąpiła Planetę FM (więcej na ten temat).
Wraz ze zmianą nazwy na Radio ZET Chilli wprowadzony został nowy logotyp stacji oraz nowa oprawa dźwiękowa.
Poza tym zaszły drobne zmiany w ramówce. Audycja Hanny Rydlewskiej “Hani bal” została odświeżona, stając się programem o zabarwieniu erotycznym, filtrującym pod tym kątem ciekawe zjawiska pop-kultury, kultury wysokiej oraz tematy społeczne. Będzie ona teraz nadawana w niedziele o godz. 22.00. Emitowany dotąd o tej porze program “Smolik w Radiu ZET Chilli" pojawiać się będzie z kolei w niedziele po 20.00.

Z danych Radio Track wynika, że średni udział stacji w rynku w okresie od maja do lipca br. wyniósł 0,3 proc. (zobacz szczegóły).
@Tirarira - w rzeczy samej - brzmi jak wypowiedź Mistrza Yody...
Zmiany wprowadzone w tym roku raczej nie zwiększą ilości słuchaczy:/ nazwa jest jakoś dziwnie męcząca i wprowadzenie nowej prezenterki, która nie ma nic błyskotliwego do powiedzenia i na dodatek próbuje posługiwać się "usilnym" angielskim akcentem... poranna audycja też nuuuuuudna... żal przyjemnej muzy, jeszcze trochę i będą ją puszczać jedynie u ekskluzywnych dentystów:/
Beznadziejna składniowo jest ta nazwa. To tak jakby powiedzieć: idiotyczną decyzją była ta.